Şirketten yapılan açıklamaya göre 450 binden fazla içerik üreticisine ev sahipliği yapan Teamfluencer, yüzlerce marka tarafından aktif olarak kullanılıyor ve platform üzerinden yaratılan içerikler aylık 50 milyondan fazla kişiye ulaşıyor. Bu yatırımın ardından şirketin, platforma yeni özellikler eklemek ve pazarını genişletmek için stratejik bir plan izleyeceğini açıklayan Teamfluencer Kurucu Ortağı ve CEO’su Dilara Bostancıoğlu, sahip oldukları geniş know-how’ı daha fazla markaya ulaştırmayı, markaların pazarlama stratejilerindeki influencer etkisini artırmayı hedeflediklerini söyledi. – EKONOMİ SERVİSİ
Related Posts
İş dünyasına acil kod uyarısı! Unutulan nükleer savaş tehdidi Karadeniz’de yeniden gündemde
- Seher Alp
- 23 Kasım 2024
- 2 min
- 0
Soğuk Savaş'ın bitmesiyle unutulan nükleer savaş tehdidi Karadeniz’de yeniden gündemde. Başta çatışmalı bölgelerde faaliyet gösterenler…
ABD’de konut başlangıçları Ekim’de düştü
- Seher Alp
- 23 Kasım 2024
- 1 min
- 0
ABD'de konut başlangıçları Ekim ayında yüzde 3,1 düştü.
Jeopolitik riskler masada: Altın fiyatları hızla yükseliyor
- Seher Alp
- 22 Kasım 2024
- 1 min
- 0
ABD seçimlerinin ardından, son yıllaın en kötü haftalık performansını kaydeden altın, jeopolitik risklerin yeniden yatırımcıların…